Microsoft kauft Firefox!

André

Admin
Hab mir den Link ehrlich gesagt vorher nicht genau angeguckt.

Sollte das wirklich von jemand fremden ein Scherz sein, so ist das sehr gut gemacht aber derjenige wird dann wohl mit ner schönen Schadensersatzforderung rechnen müssen, denn das steht im Footer der Seite:

Copyright © 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved

Das dürfte ein teurer Spaß werden. :floet:

Turtur

Borusse
Wenn das stimmen sollte, was ich bezweifle, wird der Fox nach langer Zeit meinen Rechner wieder verlassen und ich schaue mal wieder bei Opera vorbei.

Pascal12

______
Also es handelt sich wohl definitiv um nen Scherz schon allein wenn man die Features-Liste anschaut :D

Ich zitier mal:
*

Improved HIJAX Support
Improves the implementation of the XMLHTTP Requests with native Javascript exploits of other web browsers. This syntactically takes over (Hijacks) random browser clients online compromising their security and usability.
:lachweg:
*

RSS (Real Simple Sex)
RSS is a relatively new algorithmic technology fueled by the continued hot desires of many online web users. Accessed by an illuminating an icon on the toolbar - a single click allows you to view and optionally download anything that resembles a tit, a boob or a breast - rendered directly in the browser with speeds up to 10 times faster than the competition. Real Simple Sex can scan and arrange explicit images/pictures in order of quality and effectively filters out irrelevant content such as balloons or soccer balls.
:lachweg:

Oben